Podnikanie

Tri tipy pre podnikateľov od J. Hyman

Už dávno neplatí, že za úspešnými firmami stoja iba páni. Kdeže. Z úspechu sa radujú aj ženy, ktoré za sebou taktiež majú veľkolepé spoločnosti. Jednou z nich je Jenn Hyman, ktorá založila firmu umožňujúcu ženám požičať si šaty na určitú udalosť. Človek si hovorí, že je to úplná banalita, ale trafila presne klinček na hlavičku. Ženy sa vďaka tomu vyhli dlhu preto, že chceli len na nejakú konkrétnu udalosť vyzerať skrátka dobre.

A keďže teraz je z tohto biznisu naozaj miliardový biznis, rozhodla sa Jenn Hyman podeliť o akési tajomstvo jej úspechu, respektíve poskytla rady podnikateľom, ktoré im môžu pomôcť.

Keď testovanie, tak v menšej miere

Najmä ak ponúkate nejakú službu, nevyhnete sa testovaniu. Skrátka zistenie, či to niečo stojí za to alebo nie. Takéto overenie možného potenciálu je lepšie vykonávať v menšej miere, pretože ak by sa niečo nepodarilo, nemalo by to taký markantný dosah.

Sama Jenn Hyman je toho názoru, že vďaka testovaniu zistíš nielen možný potenciál nápadu, ale tiež si všimneš to, čo zákazníci preferujú, čo ich najviac zaujíma a na aké stránky pri návšteve webu najviac smerujú.

Neboj sa pýtať sa

Nastaviť si vysoké ciele je síce super, ale niekedy ich naplnenie nie je také jednoduché. Mnohým ľuďom sa v hlave línu najrôznejšie otázky, ktorých odpovede sú pre ich nadchádzajúci biznis naozaj kľúčové. Nebojte sa však pýtať.

Jenn Hyman je toho názoru, že radšej byť za hlupáka päť minút ako celý život. Navyše je dobré neustále sa pýtať, pokiaľ neviete odpoveď. Inak by ste sa ju nikdy nedozvedeli a váš biznis možno vplyvom nehryznutia svojho ega rapídne prerábal.

Kritika je kamoš

Mnoho ľudí sa obáva kritiky, avšak úplne zbytočne. Kritika je kamoš, dalo by sa povedať. Prináša nám spätnú väzbu a podklady či možnosti, ako sa zlepšiť. Samozrejme pokiaľ je konštruktívna. Stále viac sa nachádza kritikov, ktorí vlastne nemajú žiadny reálny, prínosný podnet. A tými sa naozaj nemusíte zaoberať.