Viete, že reklamovať môžete aj jedlo v reštaurácii?
V súčasnej dobe väčšinu vecí objednávame cez internet. Je to pohodlnejšie a hlavne aj rýchlejšia cesta dostať tovar až k nám domov, častokrát je to dokonca aj lacnejšie. Ak sa stane, že vám tovar príde v nie práve príjemnom stavu, ktorý absolútne nezodpovedá skutočnosti, ihneď ho vrátite – buď ho vymeníte za dobrý kúsok, alebo sa rozhodnete pre vrátenie peňazí. Ak sa však rozhodnete jedlo objednávať v reštaurácii, ešte donedávna nikto nevedel, že sa dá taky reklamovať, ak nepríde v takom stave, v akom ste si ho objednali.
Do reštaurácie chodia raz za čas každý z nás. Predsa len je to skvelé miesto, kde môžete osláviť narodeniny alebo nejaké výročia či úspech, ktorý vás stretol. V súčasnej dobe to síce nie je v reštauráciách práve lacné, ale raz za čas by sa každý mal odtrhnúť z reťaze a užiť si peniaze, ktoré tak pracne zarobil.
A ak vám v reštaurácii prinesú jedlo, ktoré nezodpovedá vašim požiadavkám, nebojte sa ho reklamovať.
Mnohí ľudia to nevedia
Skutočne veľa ľudia nemá ani zdanie o tom, že sa dá reklamovať jedlo v reštaurácii. Veď je to tak zjavné – uzatvárate aj tu kúpnu zmluvu, a ak sa vám nedostane adekvátneho plnenia, tak máte práve sa ozvať.
Kedy môžem niečo reklamovať?
Aby ste vedeli, kedy môžete svoje jedlo v reštaurácii reklamovať, tak napríklad vtedy, kedy teplý pokrm nemá aspon šesťdesiat stupňov. Teplé podávané pokrmy musia mať dohodnuté vlastnosti, pokiaľ nie sú, môžete sa ozvať.
Sťažovať sa však nemusíte len na teplotu, ale tiež na to, keď jedlo nevypovedá o tom, čo je napísané v jedálnom lístku. Nebojte sa ozvať ani vtedy, keď ste čakali až príliš dlho – v tomto prípade môžete požadovať zľavu.
Ak vám do rúk bude dodaný pokrm, ktorý absolútne nevypovedá o tom, čo ste si objednali, ozvite sa hneď, čo vám pokrm príde do rúk. Keď na problém upozorníte hneď, obsluha nemôže protestovať, aj keby chcela.