Japonská pôžička – natotata!
Každý z nás sa určite teší na chvíľu, keď si sadne večer k obľúbenému seriálu v televízii, otvorí pivo alebo víno a taky svoje obľúbené zemiačiky, ďalej kedy sa zabalí do perín a usmieva sa u vtipných scén daných seriálov. Lenže vždy nám tento skvelý pôžitok prekazí reklamy, ktoré sa radia k tým nejotravnějším chvíľam v samotných televíziách. Lenže pre nás sa možno jedná o naozaj hrozné prerušení skvelého dojmu, ale pre vlastníkov týchto spoločností, ktoré sa v danej reklame propagujú, je to len úžasný marketingový ťah, ktorým sa vám dostanú do podvedomia, aj keď to naozaj neviete. Potom, keď príde situácia, kedy sa pýtate, čo je večer v televízii alebo aké sú zľavy vo vašom obľúbenom supermarkete, ihneď to viete, pretože sa vám každá z reklám nejakým spôsobom nahnala do pamäti a vy si ju (často nechtiac) pamätáte.
japonská pôžička
Tak to býva aj s pôžičkami. Banky a nebankové inštitúcie najlepšie zháňajú svojich klientov práve vďaka chytľavým reklamám, ktoré mnohokrát nejdú vyhnať z hlavy, pretože v sebe nesú naozaj dobrý slogan, ktoré si musíte čo minútu opakovať. Najchytľavejšia máva treba Equa Bank alebo Air Bank, ale čo sa týka nebankových spoločností, tak i Japonská pôžička. Tú si iste pamätáte vďaka slovu „natotata“. Toto slovo v sebe nesie rýchlosť, s ktorou sú ochotní vám peniaze požičať. Je tomu naozaj tak – rýchlosť je absolútne unikátny. Čím skôr vyplníte svoje údaje vo formulári na stránkach, tým rýchlejšie budete mať peniaze na svojom bankovom účte. Je to jednoduché a rýchle a možno práve tieto dve vlastnosti dokázali, že sa Japonská pôžička stala naozaj obľúbenou. Naviac úroky nie sú práve vysoké, preto sa nemusíte báť, že zaplatíte dvojnásobok požičiavanej sumy kvôli príliš vysokým úrokom.
Nebankové pôžičky bývajú mnohokrát celkom výhodnejšie ako tie bankové. Môže za to rýchlosť vybavovania a určite aj jednoduchosť.